Testimonial Tesla Mini Plasma wireless

Va prezentam jurnalul stiintific prezentat de grupul de studii Plasma Bucuresti in urma replicarii a 2 dispozitive Tesla Mini Plasma wireless si montate pe un autovehicul.

Data monitorizarii: 11.04.2025

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.1.20250411_072312.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.20250411_072322.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.2.20250411_072330.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.3.20250411_072339.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.4.20250411_072439.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.6.20250411_072455.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.3.7.20250411_072501.jpg

Data monitorizarii : 20.03.2025 – data inceperii experimentului

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.1.1.20250320_130104.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.1.20250320_130122.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.1.2.20250320_130136.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.1.3.20250320_130144.jpg

Data monitorizarii 25.05.2025

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_091952.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_091957.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_092010.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_092021.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_092030.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_092036.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\20250525_092040.jpg

Data monitorizarii 26.04.2025

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.20250426_153239.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.1.20250426_153254.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.2.20250426_153305.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.3.20250426_153311.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.4.20250426_153318.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.5.20250426_153341.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.6.20250426_153352.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.7.20250426_153403.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.8.20250426_153408.jpg

E:\1.DESCARCATE AZI . 10.01.2024 pt transfer\4..........Home\36.Plasma Romania\Sz.4.9.20250426_153412.jpg

TITLUL EXPERIMENTULUI:

Mini MAGRAV-uri montate la un auto hibrid (mild) Suzuki Sx4Cross

Autor : Marian R.

Subiect

  • Experimentarea impactului a 2 echipamente Tesla Mini Plasma wireless, montate la un autoturism hibrid (mild) Suzuki Sx4Cross.

Metoda

  • Echipamentele au fost executate in LABORATORUL din BUCURESTI in luna martie 2025.
  • Materiale utilizate : – Bobina Tesla, – Bobina Magnetica, – Bobina Gravitationala, – Bobina cu tifon pe care s-a aplicat GANS-uri, – Bobina cu magnet, – Caserola de plastic cu capac.

Procedura

  • Intentia a fost de:

1.PROTEJAREA pasagerilor din autovehicul

2.REDUCEREA consumului de carburant.

  • S-au montat si sigurantat, in pozitie verticala, cele 2 echipamente Tesla Mini Plasma wireless , unul in fata langa bateria auto si al doilea in spate in portbagaj;
  • Experimentul s-a desfasurat :
    – pe o perioada de cca 2 luni (in perioada 20.03. – 25.05.2025);
    – rulaj de 5105 km (rulaj efectuat in regim urban cca 60%).
  • La data de 20.03.2025 s-a resetat kilometrajul de la bordul masinii (care indica initial 84.525 km) pentru a putea monitoriza urmatorii parametrii:

a) Consumul mediu de carburant;

b) Economia de carburant si Timpii de utilizare rezultati din utilizarea stricta a acumulatorului autovehiculului pe perioada stationarii in trafic;

Observatii

  1. Din punct de vedere al reducerii consumului de carburant, s-a putut constata imediat ca :

dupa startul experimentului, in prima 100 de km de rulaj prin mediu urban, s-a sesizat ca indicatorul de bord indica o incarcare a bateriei peste nivelul inregistrat pana la acea data (de ex: bordul indica o incarcare a acumulatorului electric cu 10-20% mai mult);

autoturismul utiliza mai des rezerva electrica nou creata, actiune care indica din start ca urmeaza in mod obligatoriu inregistrarea unui consum mai redus de carburant;

      2. Din punct de vedere al protejarii pasagerilor din autovehicul, s-au constatat urmatoarele aspecte:

– pentru aceeasi ruta extra urbana (de ex; Bucuresti – Sibiu si retur) soferul nu a mai acuzat o obosela similara curselor efectuate anterior declansarii experimentului;

– la o situatie „blitz” si „relativ bizara” in trafic urban nocturn (un auto cu o viteza foarte mare taie efectiv calea autoturismului supus experimentului), s-a putut evita o situatie care, in mod normal, se putea finaliza cu un eveniment rutier destul de grav;

Rezultate

  • Ce rezultate s-au obtinut?

1.Reducerea consumului de carburant cu cca 7,2 %

2.Autovehiculul se „misca” in trafic mult mai „sprinten”.

3.Putem concluziona ca nivelul de protectie al pasagerilor a crescut.

  • Care a fost durata experimentului?

2 luni – in perioada 20.03.- 25.05.2025

  • A fost un experiment repetabil?

Da

  • Rezultatele sunt permanente?

Da

  • Rezultatele obtinute se bazeaza pe cunoasterea existenta (n.m. stiintei actuale)?

Nu.

  • Ati rezolvat problema initiala sau ati progresat in vreun fel?

Nu am intampinat probleme initiale.

Materiale suplimentare

  • Fotografiile realizate pe perioada experimentarii sunt prezentate in anexe.

TABEL CENTRALIZATOR

CU MONITORIZAREA PARAMETRILOR DE CONSUM CARBURANT LA Autovehicul HIBRID SUZUKI 4X S CROSS

Data Rulaj

km

Rulaj resetat

km

Consum mediu

l/100km

Timp total de oprire la relanti (functionare pe acumulator)

h:min:sec

Economie carb. pe perioada de timp de oprire la relanti

-ml-

Viteza medie

km/h

Perioada de timp de la data PIF

-luni-

Observatii
0 1 2 3 4 5 6 7 8
20.03. 84.525 0 6,9 12:02:17

(medie lunara 16,8 min/luna)

4.463

(104 ml/luna)

26 43 Parametrii la data inceperii experimentului, dupa 43 de luni de exploatare a autovehiculului.
27.03. 84.949 424 6,6 12:20:57

(medie lunara 17,2

min/luna)

4.603

(107 ml/luna)

26 43 1.Desi rulajul s-a efectuat numai in mediu urban consumul mediu, fata de momentul initierii experimentului, a scazut cu 4,3%.

2.Economia medie lunara de carburant, pe perioada de timp de oprire la relanti (fata de momentul initierii experimentului), a crescut cu 2,8%

3.Timpul mediu lunar de oprire la relanti (functionare pe acumulator), fata de momentul initierii experimentului, a crescut cu 2,3%

11.04. 86.082 1.528 6,3 12:37:18

(medie lunara 17,2 min/luna)

4.726

(107,4ml/luna)

33 44 1.Dupa un rulaj egal intre urban si extraurban, consumul mediu, fata de momentul initierii experimentului, a scazut cu 8,7%

2.Economia medie lunara de carburant, pe perioada de timp de oprire la relanti (fata de momentul initierii experimentului), a crescut cu 3,3%

3.Timpul mediu lunar de oprire la relanti (functionare pe acumulator), fata de momentul initierii experimentului, a crescut cu 2,3%

26.04 87.220 2.665 6,4 13:23:06

(medie lunara 18,3 min/luna)

5.069

(115,2ml/luna)

32 44 1.Dupa un rulaj 60% urban, consumul mediu, fata de momentul initierii experimentului, a scazut cu 7,2%.

2.Economia medie lunara de carburant, pe perioada de timp de oprire la relanti (fata de momentul initierii experimentului), a crescut cu 10,8%

3.Timpul mediu lunar de oprire la relanti (functionare pe acumulator), fata de momentul initierii experimentului, a crescut cu 8,9%

25.05. 89.659 5.105 6,4 14:38:25

 

(medie lunara 19,5 min/luna)

5.634

(125,2ml/luna)

32 45 1.Dupa un rulaj 65% urban, consumul mediu, fata de momentul initierii experimentului, a scazut cu 7,2%

2.Economia medie lunara de carburant, pe perioada de timp de oprire la relanti (fata de momentul initierii experimentului), a crescut cu 20,4%

3.Timpul mediu lunar de oprire la relanti (functionare pe acumulator), fata de momentul initierii experimentului, a crescut cu 16%

comentariile sunt inchise