
Totul incepe la nivel de atom, de la nasterea noului nascut unde in compozitia sa se remarca o compozitie de aproximativ 75% a apei (doi atomi de hidrogen si unul de oxygen), pana in perioada de maturitate, unde compozitia scade pana 55% – 65% iar creierii, plamanii, inima si rinichii contin cele mai umede tesuturi in proportie de 65% – 85%, in comparatie cu oasele care contin doar aproximativ 22% H2O.
La inceputul anului 1920 savantul roman dr. Henri Coanda a fost atras de studierea fulgilor de zapada si a observat ca apa cristalizata are o geometrie proprie si proprietati diferite in functie de locatia geografica a zonei studiate. Mai tarziu in anul 1994 dr. Masaru Emoto, un antreprenor japonez incepe studierea picaturilor de apa la microscop sub expunerea la imagini, sunet, rugaciuni si muzica. Rezultatele acestor cercetari realizate de savantii din Romania si Japonia sunt recunoscute de comunitatea stiintifica si ne atrage atentia asupra proprietatilor de memorare si redare sub forma de structuri geometrice unice a unei matrici energo-informationale stocata de H2O.
In comunicarea cu fiintele din dimensiunile de nivel 11 din luna noiembrie 2018 Marina Jacobi care isi asuma rolul de conduit in comunicare interdimensional (medium / channeling) ne pune la dispozitie urmatoarea informatie:
„Toate nivelele studiourilor de muzica trebuie sa contribuie doar cu o vibratie de tonalitate de 432 Hz, astfel incat sa puteti percepe in mod corespunzator „noul plan”. O noua rezonanta va fi data tonalitatii muzicale a heliului. De la noua lor rezonanta se va naste muzica. Muzica care va deschide portalurile si va readuce tonurile lipsa. Aceasta muzica va contribui la toate in cea de-a cincea dimensiune.’’
Nu este pentru prima data cand suntem educati sa folosim frecventele de Hertz, in procesarea anumitor afectiuni de sanatate sau pentru folosirea lor in agricultura, cele doua aplicatii le puteti studia si aplica conform protocolului primit:
Activarea apei cu frecvente https://plasmaromania.ro/2018/11/28/activarea-apei-cu-frecvente/
Protocoale pentru agricultura https://plasmaromania.ro/2018/11/28/protocoale-pentru-agricultura/
Aplicarea tehnologiei Eterice de sunet si lumina ne directioneaza catre studiul geometriei lichidelor si a undelor stationare asupra materiei cunoscuta ca CYMATICS.
Aphex Twin sugereaza sa invatam mai multe despre cymatics referitor la „reglajul masterului de 440 Hz” intr-o conversatie cu producatorul de sinteza Tatsuya Takahashi.
http://item.warp.net/interview/aphex-twin-speaks-to-tatsuya-takahashi/
„Am continuat sa aflu mai multe despre acest nenorocit de 440 Hz. A fost un standard introdus in 1939 de catre guvernele occidentale, asa ca sunt foarte bucuros ca am incredere in instinctul meu. Ascultarea acelei alte voci este CEL MAI important lucru in creativitate, indiferent daca sunteti un inginer sau un muzician. Tesla avea cateva sfaturi importante despre ascultarea gandurilor de la celalalt. Unul dintre cei mai importanti inventatori vreodata, dar nu suntem invatati despre el in scolile britanice. Foarte amuzant…
TT: Nu stiu de ce e subtire pe curriculum, dar bobina Tesla este cu siguranta uimitoare. Daca modulati frecventa inalta cu semnale audio puteti reda muzica cu plasma – este super cool. O sa-l citesc despre el, pentru ca nu stiu prea multe despre viata lui si despre gandire.
RDJ: O nota interesanta: Tocmai am citit o carte despre instrumente electronice publicata in anii 1940 si spune ca 440 Hz au fost transmise prin radio pe frecvente diferite 24 de ore pe zi, iar altele intre miezul noptii si 2 dupa-amiaza , ha, astfel incat sa puteti sa va potriviti instrumentele si sa va comportati bine sau sa calibrati echipamentul dvs. de laborator.”
Recomandam producatorilor romani de muzica sa ne contacteze pentru a incepe o cercetare asupra beneficiilor muzicii cu ajutorul frecventelor sintetizate pe 432 Hz.
In sanatate aplicarea frecventei de ultrasunete 432 Hz poate cauza vindecarea ranilor la creier, plamani, inima, rinichi si a fracturilor osoase mai repede, dar fiind la inceput de cercetare, momentan nu exista nici o dovada medicala a procesarii acestor afectiuni.
Pentru inceput va recomandam sa va folositi aplicatia http://onlinetonegenerator.com/ atunci cand deschideti laptopul / pc-ul sau ascultati muzica la casti prin telefonul mobil, puteti seta pe 432 Hz tonul Patrat, cu volum minim, fara ca el sa fie deranjant auzului.
Experta in muzica Maria Renold, in cartea ei Intervals, Scales, Tones and the Concert Pitch, a descris cum a testat diferitele efecte pe care le-au creat frecvenţele de 440 si de 432 de herti asupra ascultatorilor. Ea a cerut catorva mii de oameni din diverse tari, pe parcursul a 20 de ani, sa descrie cum s-au simtit dupa ce au ascultat muzica pe ambele frecvente.
Ea a declarat că 90% au preferat frecventa de 432 de herti. Cand au fost rugati sa descrie senzatia, acestia au folosit cuvinte precum “complet, corect, pasnic, stralucitor”. In schimb, ei au descris acordarea pe frecventa de 440 de herti ca oferind un sunet “neconfortabil, opresiv si limitat”.
Influentele asupra artei si a muzicii au fost prezentate de artistul Bjork care a creat modele cymatice de proiectii prin utilizarea anumitor frecvente de bas in tuneul pentru albumul Biophilia.
Cartea lui Hans Jenny despre figurile din Chladni a influentat-o pe Alvin Lucier si a ajutat-o sa ajunga la regina sudica a lui Lucier. Activitatea lui Jenny a fost urmata, de asemenea, de Centrul pentru Studii Avansate de Studii Avansate (CAVS), fondatorul György Kepes la MIT. Lucrarea sa în acest domeniu a inclus o bucată de metal vibrat acustic, in care gauri mici au fost forate intr-o retea. Flacari mici de gaze arse prin aceste gauri si modele termodinamice au fost facute vizibile de aceasta configuratie.
La mijlocul anilor 1980, artistul vizual Ron Rocco, care si-a dezvoltat lucrarile la CAVS, folosea oglinzi montate pe servomotoare mici, conduse de semnalul audio al unui sintetizator si amplificate de un amplificator de tuburi care reflecta fasciculul unui laser. Acest lucru a creat modele de lumina care corespund frecventei si amplitudinii audio. Folosind acest fascicul pentru a genera feedback video si computere pentru procesarea semnalului de reactie, Rocco si-a creat seria de instalatii „Andro-media”. Rocco a format mai tarziu o colaborare cu muzicianul David Hykes, care a practicat o forma de muzica mongola, care a cantat cu The Harmonic Choir, pentru a genera imagini cimatice dintr-un bazin de mercur lichid care a functionat ca o oglinda lichida pentru a modula fasciculul unui laser Helium-Neon din sunetul astfel generat. Fotografiile acestei lucrari pot fi gasite in catalogul Ars Electronica din 1987.
Contemporanul fotograf și filozof german, Alexander Lauterwasser, a adus lucrari cymatice în secolul XXI, folosind oscilatoare de cristal fine artizanale pentru a rezona placi de otel acoperite cu nisip fin și pentru a vibra mici probe de apa in vase Petri. Prima sa carte, Water Sound Images, tradusa in limba engleza in 2006, prezinta imagini de lumina care reflecta suprafata apei puse in miscare de surse de sunet variind de la unde pur sine la muzica de Beethoven, Karlheinz Stockhausen, grup electroacustic Kymatik, inregistrati in sunet surround ambonios cantand. Fotografiile rezultate ale tiparelor de unda in picioare sunt izbitoare. Cartea lui Lauterwasser sa concentrat pe crearea de analogi vizuali detaliati ai modelelor naturale, variind de la repartizarea petelor pe un leopard la modelele geometrice intalnite in plante si flori, la formele de meduze si modelele complicate gasite pe cochilia unei broaste testoase.
Compozitorul Stuart Mitchell si tatal sau T.J. Mitchell a sustinut ca sculpturile lui Rosslyn Chapel trebuiau sa contina referiri la modele cymatice. In 2005, au creat o lucrare numita The Rosslyn Motet, realizata prin incercarea de a se potrivi cu diferite modele reci la 13 simboluri geometrice sculptate pe fetele cuburilor provenite din 14 arcuri.
Grupul muzical, „The Glitch Mob”, a folosit cymatica pentru a produce videoclipul „Becoming Harmonious (Metal Mother)”.
Influentata de diagramele Yantra si cymatica, artistul si designerul de moda Mandali Mendrilla a creat o rochie de sculptură numita „Wish Tree Dress III”, modelul caruia se bazează pe o diagrama Yantra care descrie zeița Kamadhenu.
Din 2010, colectivul de arta Analema Group creeaza performante participative in care modelele cymatice sunt produse digital in timp real de catre public.